Cena

od 347zł

KUP BILET

Program

Dzień 1

10:00 - 10:15 Otwarcie

91

10:15 - 10:45 Ryan Socash

Owned&Operated Channels [prelekcja w języku angielskim]

92

10:45 - 11:15 Daniel Kędzierski

Rich media po polsku. Czyli o zwiększeniu konwersji i zmniejszeniu kosztów reklamy słów kilka.

111

11:15 - 12:15 Paweł Danielewski

Analiza case study pozyskania 32000 zamówień w czasie 6 miesięcznej kampanii.

12:15 - 13:15 Przerwa

94

13:15 - 14:00 Barbara Stawarz

Content marketing w życiu codziennym. Jak skutecznie tworzyć treści generujące setki nowych klientów.

95

14:00 - 14:45 Urszula Martyła

Nowe trendy w zarządzaniu talentami.

Chcesz się dowiedzieć jak EB wygląda w wykonaniu największych graczy ? Co jest ważne dla pokolenia Y ? Czy można tworzyć wizerunek marki i jednocześnie wpłynąć na wizerunek pracodawcy ? ak skutecznie wykorzystać Social Media do komunikacji z kandydatami ?

112

14:00 - 14:45 Yuri Drabent

An unlikely journey from zero to market leader

96

14:45 - 15:30 Paweł Sala

Jak subskrybenta zmienić w klienta.

97

15:30 - 16:15 Błażej Abel

6 sposobów na generowanie leadów.

poznasz sposoby, które możesz wdrożyć następnego dnia dowiesz się czym jest progressive profiling zobaczysz jak działają mulit-step landing pages ugruntujesz wiedzę z zakresu popup oraz exit events

109

16:15 - 17:00 Tomasz Górski

Growth Hacking: 21 zaawansowanych i praktycznych przykładów na dynamiczny wzrost

Dzień 2

10:00 - 10:15 Otwarcie

115

10:15 - 10:45 Paweł Sanowski

Sygnały sprzedażowe w social media. Monitoring mediów w służbie obsługi i pozyskiwania klientów

114

10:45 - 11:15 Michał Orzechowski

Content marketing dla zaawansowanych – Twoja treść sama się nie obroni

113

11:15 - 12:15 Paweł Danielewski

Case Study - W jaki sposób sprzedawać w Internecie ekskluzywne produkty i usługi o wartości powyżej 10 000 zł. Omówienie Metody Danielewskiego - sprawdzony system sprzedaży najdroższych produktów i usług.

12:15 - 13:15 Przerwa

117

13:15 - 13:45 Jacek Pawlak

Nowy model angażowania konsumenta

105

13:45 - 14:15 Piotr Chmielewski

Facebook i email marketing: jak połączyć ich skuteczność?

106

14:15 - 14:45 Katarzyna Młynarczyk

Nieodkryty potencjał LinkedIn.

107

14:45 - 15:15 Kristina Pototskaya

How to gain up revenue on Email Marketing: TOP 10 triggered campaings. [prelekcja w języku angielskim]

What is triggered messaging and why do your business need it for TOP 10 triggered emails 3 emails = $8300 of additional revenue (StartShop case-study)

118

15:15 - 15:45

Shop & Browse Social

Logo

Warszawa 27-28/10/2015

Cena

od 347zł

KUP BILET